jump to navigation

Akhirnya… yang dinanti-nanti telah tiba! November 8, 2006

Posted by tipshartanah in Intro, Umum.
trackback

Apa khabar semua?.. saya amat teruja hari ini kerana akhirnya yang dinanti-nanti telah tiba….Siapa yang menanti?? Sebenarnya diri saya sendiri. Setelah sekian lama melayari beribu-ribu blog orang lain, akhirnya saya sendiri sekarang telahpun mempunyai blog istimewa saya sendiri tipshartanah.wordpress.com!

Sebenarnya sebelum ini pun sudah ada tetapi lebih kepada blogger – selepas melayari di WangCyber.com dan mendapati banyak kelebihan mengenai WordPress ni barulah terlintas untuk mencipta satu – dan yang istimewanya… ianya adalah berkaitan Website saya Tipshartanah.com. Thanks to WC serta warganya..

So apa yang akan saya ‘blogging’ di sini?

Seperti yang telah saya katakan tadi… pertamanya segala yang berkaitan dengan website saya Tipshartanah.com,

Kedua, segala yang berkaitan dengan isu-isu hartanah di Malaysia

Ketiga, khusus tentang isu-isu terkini serta tips berkaitan hartanah di Kuala Lumpur dan Selangor sahaja. Kenapa KL & Selangor sahaja?

Kerana saya based di KL, dan sememang urusan seharian saya lebih menjurus kepada pasaran hartanah di KL dan Selangor sahaja…. so saya rasa bila saya fokus kepada dua kawasan ini, maka saya harapkan ianya lebih tepat dengan apa yang saya komen dan katakan di sini… ok? Allright..

Semoga bertemu anda dilain kali…

Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a Reply

